VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Η τρόικα με ...ντήζελ στην Αθήνα;


Ερώτηση για το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί η τρόικα κατέθεσε βουλευτής του ΛΑΟΣ

Ερώτηση-βόμβα κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο.Σ και Γραμματέας της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Γιώργος Ανατολάκης, ο οποίος αποκάλυψε ότι οι εκπρόσωποι του Δ.Ν.Τ. κυκλοφορούν με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, που έχει αθηναϊκές πινακίδες!

Θα πρέπει να σημειώσουμε πως αυτή τη στιγμή ο νόμος απαγορεύει ρητά τις μετακινήσεις με τέτοιου είδους αυτοκίνητα. Όπως ο κ. Ανατολάκης υπογραμμίζει “αποτελεί τουλάχιστον πρόκληση προς τον Ελληνικό λαό που ταλαιπωρείται από τα μέτρα της Κυβέρνησης και της Τρόικας, η καταστρατήγηση του νόμου περί πετρελαιοκίνησης όσον αφορά τους εκπρόσωπους του Δ.Ν.Τ. στην Ελλάδα”.

Συγκεκριμένα, τα στελέχη του Δ.Ν.Τ. αγόρασαν τον Ιούλιο ένα θωρακισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μάρκας ΤΟΥΟΤΑ – Land Cruiser. Πριν από μερικές εβδομάδες εκδόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αθηναϊκές πινακίδες κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ως ιδιοκτήτης φέρεται το Δ.Ν.Τ., με έδρα το γραφείο τους στην Τράπεζα της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3.

Όπως είναι γνωστό αυτό είναι παράνομο, καθώς ακόμα απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση αυτοκινήτων με αθηναϊκές πινακίδες στην Αθήνα και αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνιστά μεγάλη πρόκληση, γιατί η ευχέρεια αυτή δεν επιτρέπεται στους Έλληνες οδηγούς, ούτε καν στα αυτοκίνητα των διπλωματικών αποστολών και τους πρέσβεις ξένων χωρών".

Δημήτρης Μαρκόπουλος

24h NewsRoom
Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top