Πρόκειται για έργο οδοποιίας που αφορά στη βελτίωση της Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης με την κατασκευή και λειτουργία νέου άξονα, η χάραξη του οποίου αφορά περίπου 12 χιλιομέτρων εξολοκλήρου στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας, με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση).
Ο νέος οδικός άξονας προβλέπεται να κατασκευαστεί παράλληλα και σε μικρή απόσταση από την υφιστάμενη οδό, ενώ στην τεχνική έκθεση της ΜΠΕ περιγράφονται και τεχνικά έργα όπως ανισόπεδοι κόμβοι, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, κάθετοι οδοί, παράπλευρο οδικό δίκτυο κτλ .
Το συγκεκριμένο τμήμα - το δεύτερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Νίκη-Φλώρινα-Κοζάνη-Λάρισα που προωθείται (το πρώτο τμήμα αφορά τον άξονα Νίκη-Φλώρινα) - εχει στρατηγική σημασία καθώς θα ενώσει τη Θεσσαλία με την Δυτική Μακεδονία, αποτελώντας μια εναλλακτική δίοδο μεταξύ βορρά-νότο.