VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Υπεγράφη χθες η σύμβαση για το οδικό τμήμα Φλώρινας-Νίκης της Εγνατίας Οδού


Καλύτερη οδική σύνδεση θα αποκτήσει μέσα στους επόμενους 30 μήνες ο νομός Φλώρινας, καθώς υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του δρόμου Φλώρινας-Νίκης, μήκους 14,5 χιλιομέτρων, που αποτελεί τμήμα του κάθετου άξονα 50 της Εγνατίας Οδού («Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη»).


Η σύμβαση, συνολικής δαπάνης 66,98 εκατ. ευρώ, υπεγράφη χθες, όπως ανακοίνωσε η Εγνατία Οδός ΑΕ, υπενθυμίζοντας ότι το έργο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013».

Το έργο «Φλώρινα-Νίκη» κατασκευάζεται με χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου και θα έχει δύο ανισόπεδους και έναν ισόπεδο κόμβο. Επίσης, θα περιλαμβάνει πλήθος μεγάλων και μικρότερων τεχνικών έργων, όπως κάτω και άνω διαβάσεις, γέφυρες και σωληνωτούς οχετούς.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργολαβίας θα κατασκευαστεί παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο και θα γίνει βελτίωση- αποκατάσταση του τοπικού δικτύου. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου -το οποίο, σημειωτέον, είχε δημοπρατηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, με προοπτική να ξεκινήσει εντός του πρώτου τριμήνου του 2012- είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Ο κάθετος άξονας 50, αποτελεί τμήμα του περίφημου Πανευρωπαϊκού Άξονα 10. Έχει μήκος περίπου 78,5 χιλιομέτρων και προβλέπεται να συνδέσει την Εγνατία Οδό (από τη θέση του ανισόπεδου κόμβου Κοζάνης), με τον συνοριακό σταθμό της Νίκης, στα σύνορα με την πΓΔΜ. Επιμέρους τμήματα του άξονα 50 έχουν ήδη κατασκευαστεί, στο πλαίσιο παλαιότερων εργολαβιών.
Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top