VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Σκεφτείτε τοπικά, δράστε παγκόσμια (Της Ιωάννας Κωσταρέλλα)


Προχθές έκανε γυρίσματα στην Κοζάνη η εκπομπή Cooking Odyssey που έχει χαρακτήρα ταξιδιωτικό και γευσιγνωστικό. Στην περιοχή το συνεργείο της εκπομπής βρέθηκε κυρίως για τον κρόκο Κοζάνης, τον οποίο, όπως δήλωσε ο παραγωγός της Γιώργος Στάμου, οι Αμερικανοί δεν γνωρίζουν, αλλά αντιθέτως γνωρίζουν το ισπανικό saffron.


Στόχος, μεταξύ άλλων, της εκπομπής είναι κάποια από τα ελληνικά προϊόντα που παρουσιάζονται, να βρουν πιο εύκολα το δρόμο για το ντουλάπι των Αμερικανών καταναλωτών, εφόσον βέβαια υπάρχουν στα αμερικανικά σούπερ μάρκετ.

Η προώθηση και η προβολή προϊόντων στην τεράστια αμερικανική αγορά μέσω μιας τέτοιας εκπομπής έχει πολύ σημαντικά οφέλη για μια περιοχή και τους επιχειρηματίες της. Αρκεί να το καταλάβουν και να δουν τέτοιες ευκαιρίες ως σημαντικά εργαλεία, τα οποία οδηγούν στην εξωστρέφεια, επενδύοντας αναλόγως.

Κατά το παρελθόν ξοδεύτηκαν πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά που προέρχονται κυρίως από το κράτος, για προβολή της περιοχής και των τοπικών προϊόντων. Αυτό, όμως, έγινε χωρίς στόχευση και το χειρότερο για εσωτερική κατανάλωση.

Τον κρόκο και οποιοδήποτε προϊόν παράγουμε δεν έχει σημασία να το προβάλλουμε μεταξύ μας, όπου είναι ήδη γνωστό. Ο στόχος θα πρέπει να είναι οι αγορές του εξωτερικού. Το μεγάλο ζήτημα, όμως, είναι να είμαστε έτοιμοι ώστε να ανοιχτούμε προς τα έξω και να μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν.

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα Χρόνος Κοζάνης - 05/10/2011
Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top