VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Eπιστολή της Προέδρου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης Κούλας Καλογερίδου προς το Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λάζαρο Μαλούτα

- Παραιτείται από την αποζημίωση που ορίζεται για τα έξοδα παράστασης της Προέδρου
Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να παραιτηθώ προσωπικά της αποζημίωσης που ορίζεται για τα έξοδα παράστασης του Προέδρου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ και που αποφασίστηκε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο της 13ης Φεβρουαρίου, μαζί με τις αποζημιώσεις για έξοδα παράστασης των Προέδρων των υπόλοιπων Νομικών Προσώπων του Δήμου μας.


Θα ήθελα, επίσης, να εκθέσω και τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή.


Πέντε χρόνια πριν, ο τότε Δήμαρχος της πόλης κ. Κουκουλόπουλος και το Δημοτικό Συμβούλιο μου ανέθεσαν την προεδρία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης.


Θεώρησα μεγάλη τιμή στο πρόσωπό μου την απόφαση αυτή, αλλά και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη απέναντι στην πόλη και τους συμπολίτες μου.


Θεώρησα ότι τιμήθηκα ακόμη περισσότερο κι ότι εκτιμήθηκε το έργο και η προσφορά μου τα προηγούμενα χρόνια, όταν εσείς, ως νέος Δήμαρχος της πόλης, μου αναθέσατε εκ νέου τη διοίκηση του Θεάτρου.


Πέντε χρόνια, λοιπόν, προσπάθησα και προσπαθώ να τιμήσω με τη σειρά μου τη θέση και το ρόλο μου και να υπηρετήσω το θεσμό των Δημοτικών Περιφερειακών Θεάτρων στον τόπο μου, με όλες μου τις δυνάμεις: με δουλειά, με μεράκι , με όνειρο και δίχως ποτέ ως σήμερα να λάβω ή να διεκδικήσω οποιαδήποτε αποζημίωση.


Σε συνέχεια, λοιπόν, και συνέπεια του λόγου και της πράξης μου όλα τα χρόνια της θητείας μου στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης αλλά και με τη δεδομένη οικονομική, πολιτισμική και κοινωνική συγκυρία στη χώρα μας, παραιτούμαι προσωπικά της αποζημίωσής που ορίζεται για τα έξοδα παράστασης του Προέδρου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.


Ταυτόχρονα, καταθέτω την επιθυμία- πρότασή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, το συγκεκριμένο ποσό, εφόσον έχει ψηφιστεί και συμπεριληφθεί στον Προϋπολογισμό του Δήμου να κατατεθεί, είτε για τον εξοπλισμό- οργάνωση του Δημοτικού Ιατρείου Κοινωνικής Υποστήριξης , είτε για τη δημιουργία θεατρικής Βιβλιοθήκης- χώρο πολλαπλής στήριξης όσων ασχολούνται με το Θέατρο- στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη.




Με εκτίμηση

Καλογερίδου Κούλα
Πρόεδρος ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης



( Η επιστολή επιδόθηκε στο Δήμαρχο στις 18 Φεβρουαρίου του 2012)
Live-Avlesinfo.blogspot.com

http://4.bp.blogspot.com/-J95PRO6MFfc/TmYlQkY9Y9I/AAAAAAAAH24/IdH5F_-2CqQ/s1600/hhhhhh33.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-K6_b-dZYA84/TmYlf8xClNI/AAAAAAAAH3I/BA2nUQ2l2-M/s1600/icon_media.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-f23u5S6_638/TmYlZqJe4pI/AAAAAAAAH3A/55-Jy5L3BG0/s200/icon_economy.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-70EBwKL7F3o/TmYllv3y3dI/AAAAAAAAH3Q/Wgf4n4OXzHc/s200/icon_reportage.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-dP29VokSRz4/TmYlrL_tzEI/AAAAAAAAH3Y/C6NpHT8zzbI/s200/sss.gif


back to top