VIDEO:LIVE-AVLES.TV

«Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» Ενημερωτική καμπάνια την Κυριακή στην Κοζάνη

kozani_apo_ailia_235255Για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως τόπο προορισμού σχολικών εκδρομών τόσο για τα σχολεία της χώρας, όσο και για σχολεία του εξωτερικού, με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ξεκίνησε πανελλαδική καμπάνια με τίτλο:
«Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», η οποία κορυφώνεται την Κυριακή 1 Απριλίου 2012 με κεντρικές εκδηλώσεις στις πόλεις – έδρες όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων.

Σ’ αυτή την προσπάθεια συμμετέχουν ενεργά τα σχολεία και πρωτίστως οι μαθητές που με έντονη την παρουσία τους στις ελληνικές πόλεις με τις δράσεις τους και τα δημιουργικά τους έργα, στέλνουν το σύνθημα:«“Πάμε Ελλάδα”/Schools, let’s go to Greece» σε όλη τη χώρα και πέρα από τα σύνορά της. Τα σχολεία με τους μαθητές του τόπου μας συμμετέχουν ενεργά σ’ αυτήν την προσπάθεια, ώστε να προβληθεί η Περιφερειακή Ενότητα της Κοζάνης ως τόπος προορισμού σχολικών εκδρομών.

Στα πλαίσια της καμπάνιας η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης και με τη συμμετοχή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βελβεντού – Σιάτιστας και του Δήμου Κοζάνης, οργανώνουν την κεντρική εκδήλωση της πανελλήνιας καμπάνιας «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου»,

Κυριακή 1 Απριλίου 2012, από τις 11.00 έως τις 14.00 στην Κεντρική Πλατεία της Κοζάνης.

Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top