VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Πεζοί τα περισσότερα θύματα τροχαίων


Μέτρα για την οδική ασφάλεια από την Κομισιόν

Το 2012 στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχασαν τη ζωή τους 28.000 άνθρωποι από τους οποίους, κατά μέσο όρο, το 21% ήταν πεζοί, το 7% ποδηλάτες και το 18% μοτοσικλετιστές ή μοτοποδηλάτες. Παράλληλα, σε τροχαία δυστυχήματα εντός αστικών περιοχών οφείλεται το 70% των θανάτων πεζών.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Ημέρα για την Οδική Ασφάλεια -η 6η Μαΐου- αποτελεί τη συμβολή της Επιτροπής στην Παγκόσμια Εβδομάδα για την Οδική Ασφάλεια που καθιέρωσε ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, αφιερωμένη φέτος στην «οδική ασφάλεια των πεζών».

Ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής και αρμόδιος για τις μεταφορές Σιμ Κάλας, εγκαινίασε σήμερα τη διάσκεψη «Ευρωπαϊκή Ημέρα για την Οδική Ασφάλεια», την οποία θα ακολουθήσουν δημόσιες εκδηλώσεις για ζητήματα οδικής ασφάλειας.

Για την Επιτροπή υπάρχει λόγος ανησυχίας διότι, την τελευταία δεκαετία, ο αριθμός των πεζών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα δεν μειώθηκε όσο ο συνολικός αριθμός των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα. Σχεδόν στο ήμισυ του συνόλου των θανατηφόρων ατυχημάτων σε αστικές περιοχές εμπλέκεται πεζός ή ποδηλάτης.

Στους κινδύνους για τους πεζούς και τους ποδηλάτες σε αστικές περιοχές συγκαταλέγονται η έλλειψη χωριστών λωρίδων, η υψηλή ταχύτητα των οχημάτων και η επικίνδυνη συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου. Η ευθύνη είναι επιμερισμένη, καθώς η οδική ασφάλεια είναι θέμα συνετής συμπεριφοράς και σεβασμού από όλους, πεζούς, ποδηλάτες, οδηγούς αυτοκινήτων.
*newsbeast.gr
Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top