VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης»

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το έργο Μικ.Ελευθεροχώρι-Σαραντάπορο της Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης» - Ένα ακόμη βήμα στην βελτίωση της οδικής σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλία και Δυτικής Μακεδονία
Ένα σημαντικό έργο KAI για την περιοχή μας φαίνεται να μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Στις 29 Σεπτεμβρίου 2011 το Υπουργείο Περιβάλλοντος ενέκρινε τους περιβαλλοντικούς όρους και περιορισμούς, η εφαρμογή των οποίων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση του έργου «κατασκευή και λειτουργία του οδικού τμήματος Μικρό Ελευθεροχώρι (ΧΘ 5.700) έως πριν το Σαραντάπορο (ΧΘ 17.753) της Εθνικής Οδού Λάρισας-Κοζάνης». Η απόφαση αυτή αναρτήθηκε, αρχικά στις 30 Σεπτεμβρίου 2011 και διορθωμένη στις 18 Νοεμβρίου 2011, στην ιστοσελίδα του Προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.


Πρόκειται για έργο οδοποιίας που αφορά στη βελτίωση της Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης με την κατασκευή και λειτουργία νέου άξονα, η χάραξη του οποίου αφορά περίπου 12 χιλιομέτρων εξολοκλήρου στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας, με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση).

Ο νέος οδικός άξονας προβλέπεται να κατασκευαστεί παράλληλα και σε μικρή απόσταση από την υφιστάμενη οδό, ενώ στην τεχνική έκθεση της ΜΠΕ περιγράφονται και τεχνικά έργα όπως ανισόπεδοι κόμβοι, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, κάθετοι οδοί, παράπλευρο οδικό δίκτυο κτλ .

Το συγκεκριμένο τμήμα - το δεύτερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Νίκη-Φλώρινα-Κοζάνη-Λάρισα που προωθείται (το πρώτο τμήμα αφορά τον άξονα Νίκη-Φλώρινα) - εχει στρατηγική σημασία καθώς θα ενώσει τη Θεσσαλία με την Δυτική Μακεδονία, αποτελώντας μια εναλλακτική δίοδο μεταξύ βορρά-νότο.
Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top