VIDEO:LIVE-AVLES.TV

«Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή»

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Πραγματικότητα θα γίνει η ολοκλήρωση του κάθετου άξονα της Εγνατίας «Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή» που ενώνει τον βασικό άξονα της Εγνατίας με τη Σιάτιστα, την Καστοριά και τα Ελληνό - Αλβανικά σύνορα.

Το τμήμα που δημοπρατείται είναι το «Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή», μήκους 16,2 χλμ.

Η ημερομηνία δημοπράτησης είναι η 20η Σεπτεμβρίου 2011.

Πηγή: ypodomes.com

Ο προϋπολογισμός είναι 120.500.000 ευρώ που περιλαμβάνει ΦΠΑ, ενώ η ολοκλήρωση του αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής.

Ο κάθετος άξονας 45 αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα VIII, έχει μήκος περίπου 72 χλμ. και συνδέει την Εγνατία Οδό με τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το υπό δημοπράτηση τμήμα «Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή» αποτελείται από τα υποτμήματα: α) «Κορομηλιά - Ιεροπηγή», μήκους 13,5 χλμ. και β) το πρώτο μέρος του τμήματος «Ιεροπηγή - Κρυσταλλοπηγή», μήκους 2,7 χλμ.

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με διατομή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου με ΛΕΑ και τυπική διατομή οδοστρώματος πλάτους 22,25 μ., την κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων, την κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Ιεροπηγής, την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου καθώς και τις αποκαταστάσεις και συνδέσεις του τοπικού οδικού δικτύου.

Περιλαμβάνεται ακόμη ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 38 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007 - 2013.

Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο που δημοπρατείται μετά από μια μεγάλη περίοδο ανομβρίας για τα δημόσια έργα και φυσικά θα συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων τεχνικών εταιρειών.

Live-Avlesinfo.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSubBiaz4gdhXB0C4FIGUIINrjVYGYQxh2VPWw4PcrCseAxJwPyiVMkhAGSzF-YBHqnsPD7c4oHgISQInYvqabO0j2qc7jEWa9DscTndkGy7YOJTkA-r2mszZ5A6oyceFC5Humln8FuGE/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPQOrUtHEGjBc1U8rIwJDWuBZR0phJVwXgHhuE5GcXhBZ88UIT1OFDccS53_iDv0U72YwbdjBbQM_Xwgsuz1fJRGY7_VTHb2hmHc6S4Zb5uJ2RzEixQyPmrClnme78CCGbXDg3iv4UrPI/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibdZQ8BaAHaW9LWIrqBS43dxURWF0-3SnpxgSXzA7VXCF1W2wFsRn9r4BHRbGHTIvgmbuFpO1Fnq6IOFM52mbWa4WXMIDdkasNN8YT9y_dAGRYTvUl9FST6EbPD0EAwlOti3VAL4916yA/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjegpu5XD8ZZk5g5jfsnOfacPPy_qyGsl13ape_plypSHye_UMPj1Ve44mSDemmygYsNfcRAS2knmHOETJBTxJxCxEAXmSZ4HfYcHyf-b2bOrpey0Iy6tsHLPh1QvNY01FciK6oHDARJTs/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtu0h8iG3QbyIhvdOyQxv-2x81tG1q6aa4w1v0MUPgVenRmwZbzNC8rLhf4jXjcbZkLxqD9jaeTiedKRq4_i5sXMZ-tAYJsAWz_ERRSN3diYkrD_IUSOOq2v4AQ-1KkpmKTMgOVIGWmAk/s200/sss.gif


back to top